sxino

sxino

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2008

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: FREE SPACE LOSS - ... Local Hero (demo cd)

Εφτά και κάτι, μόλις έχω μπει σπίτι μετά από την πτήση μου, μακριά από τη ζούγκλα (η νήσος Σάμος) και βλέπω στο πάγκο του σπιτιού μου ένα μικρό δεματάκι… το ανοίγω και είναι το demo των FREE SPACE LOSS. Η πρώτη μου επαφή με την πάντα ήταν πριν κανά χρόνο αν δεν κάνω λάθος, σε ένα live τους στον αέρα και μου είχαν κινήσει την προσοχή. Κάνω ένα μπάνιο, χαλαρώνω και ξαπλώνω να ηρεμήσω από τα θέματα του στρατού. Φτιάχνω ένα ζεστό καφέ και κοιτάω έξω τον μουντό καιρό. Βάζω το demo να παίξει και συνεχίζω να χαζεύω το υπερπέραν… μέχρι που τελείωσε. Η μουσική τους ήταν ότι έπρεπε για να με βγάλει από την σαπίλα του στρατού και να με ταξιδέψει μακριά, να με κάνει να ξεχάσω τις σκοτούρες και τις στεναχώριες. Θα την περίγραφα σαν ένα 30λεπτο ταξίδι μακριά, μπορεί να είναι μελαγχολική αλλά σίγουρα είναι για να σε κάνει να σκεφτείς πολλά πράγματα. Θα ήθελα να τα γράψω, αλλά θα χαθεί η ουσία τις παρουσίασης και θα είναι άδικο για την μπάντα, απλά τους ευχαριστώ για το χαλάρωμα και τις σκέψεις που μου πρόσφεραν μέσα από την μουσική τους. Θα μπορείς να βρεις αρκετά στοιχεία στον ήχο τους, από την σκηνή του Seattle μέχρι και από τον χώρο του post rock. Ένα μπόνους σε όλα αυτά είναι και η γαλήνια φωνή του τραγουδιστή αλλά και η μεγάλη διάρκεια των κομματιών, έτσι ώστε να μην σε αφήσουν παραπονούμενο. Από την άλλη είναι πολύ δουλεμένο και προσεγμένο και από άποψη συνθέσεων αλλά και από την μεριά του ήχου. Από τα πέντε κομμάτια μόνο το τελευταίο είναι γρήγορο σε ταχύτητες και τα πρώτα τέσσερα είναι η ύφανση του ιστού γύρο από το μουσικό τους υπόβαθρο και της μουσικής τους ταυτότητας. Για πρώτο τους βήμα εγώ δεν έχω να πω κάτι άλλο, από το να το αποκτήσετε όπως και να τους δείτε και live… Εγώ έμαθα το μάθημα μου, ότι σίγουρα υπάρχουν πολλές νέες αξιόλογες μπάντες στην μικρή μας χώρα και ας πέσουμε πάνω τους με αγάπη και ενδιαφέρον…

mushroom freaks

Δεν υπάρχουν σχόλια: