sxino

sxino

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

YOUR GHOST - Kristin Hersh

To βιντεο του κομματιου ειναι υπεροχο. και γιαυτο θυμιζω τι εγραψα ακριβως εναν μηνα πριν:



Υπαρχουν τραγουδια που σε στοιχειωνουν.
Σε στοιχειωνουν οταν κοιμασαι οταν εισαι ξυπνιος, οταν περπατας, οταν πηδας και οταν τρως, οταν διαβαζεις και οταν κολυμπας, οταν οδηγας και οταν χαζευεις.
Τραγουδια που υπαρχουν για να σε περιτρυριζουν , να σε σηκωνουν και αποτομα να σε ξανα αφηνουν κατω, να σε ρουφανε και να σε φτυνουν.
να σε νανουριζουν,και να σε ξυπνανε, να σε ξεσηκωνουν και να σε ηρεμουν.
Τραγουδια που σε διαπερνανε και σε κανουν να αισθανεσαι ενα κουφαρι που φυσαει μεσα του ο ανεμος.
τραγουδια που νομιζεις οτι δεν γραφτηκαν για σενα. γραφτηκαν για καποιο αλλον. για καποιον που δεν τα ακουει μπροστα στο pc, στο αμαξι, στο λεωφορειο. γραφτηκαν για αλλους ανθρωπους. πραγματικους και απελευθερωμενους, αλλα και τοσο δεσμιους.
Τοτε τα στοιχεια βγαινουν απο τα βαθη των δασων σε περικυκλωνουν και σε πανε μακρια.
πολυ μακρια.
εκει που δεν ειχες ξαναφανταστει.
YOUR GHOST - Kristin Hersh )
Παρ'οτι οι λιγο μεγαλτεροι απο μενα θα με κοροιδεψετε που δεν ηξερα αυτο το κομματι, εγω δεν εχω προβλημα που κανω σαν να ανακαλυψα την ατλαντιδα.
δεν ηξερα το κομματι, και επεσε τυχαια στα χερια μου την προηγουμενη βδομαδα. μια συλλογη βρεθηκε στο mp3 που ειχε μεσα και αυτο.
και καθως το εχω στο shuffle και παιζει.... αρχιζουν τα πρωτα αρπισματα του κομματιου.
και ξαφνικα οι ραγες του τραινου αρχισαν να κινουνται σε εναν πρωτοτυπο μυστηριακο ρυθμο, σαν να ακολουθουν καποια αρχαια ιεροτελεστια.
ενω τα ακουστικα στα αυτια μου εχουν εξαφανιστει, και μια μικρη μπαντα απο ξωτικα βρισκεται στο βαθος του κεφαλιου μου και παιζει το κομματι αυτο.
Απο τοτε σχεδον δεν εχει ξεκολλησει απο το κεφαλι μου.
με ακολουθει σε καθε μου κινηση.
σαν να υπαρχει καπου ενας (μαγνητικος;) μετρονομος που με ελκει να ακουληθησω το ρυθμο του.
ενταξει απο οτι διαβαζω εκανε επιτυχια πριν απο καμια δεκαετια, οποτε δεν σας λεω και τιποτα καινουργια, παντως αν θελετε και αλλες πληροφοριες για την τυπισσα διαβαστε εδω.
rainboy


If I walk down this hallway
Tonight it's too quiet
So I pat through the dark
And call you on the phone
Push your old numbers
And let your house ring'
Till I wake your ghost
Let him walk down your hallway
It's not this quiet
Slide down your receiver
Stand across the wire
Follow my number
Slide into my hand
It's the blaze across my nightgown
It's the phone's ring
Chorus:I think last nightyou were driving circles around me (x3)
I can't drink this coffee
Till I put you in my closet
Let him shoot me down
Let him call me offI take it from his whisper
You're not that tough
It's the blaze across my nightgown
It's the phone's ring
Chorus:You were in my dream (It think last night)
You were driving circles around me (x5)

2 σχόλια:

Nathalie είπε...

To λατρεύω αυτό το κομμάτι..Το κείμενο αυτό θα μπορούσα να το είχα γράψει κι εγώ,με την έννοια του ότι με εκφράζει απίστευτα.Κι εγώ τυχαία το άκουγα ενώ έκανα ψώνια στη Θεσσαλονίκη και ενώ το ραδιόφωνο απλά έπαιζε και το είχα ξεχάσει,με το που παίζει αυτό το κομμάτι σταματάνε όλα γύρω μου..Επιτέλους κάποιος που να το ξέρει αυτό το κομμάτι..

Ανώνυμος είπε...

Εγώ μάλλον εκπροσωπώντας τους "κάπως μεγαλύτερους" μπορώ να πω ότι έχοντας το τραγούδι αυτό ως ανάμνηση από τα παιδικά μου χρόνια είχα νιώσει αντίστοιχα όταν πριν αρκετά χρόνια και χάρη στη τεχνολογία μέσα από καποιους στίχους που θυμώμουν είχα καταφέρει να το βρώ.Εννοείται ότι είναι από τα πλέον αγαπημένα μου.Στην εποχή του είχε αρκετή επιτυχία πάντως οπότε αρκετοι θα έπρεπε να το ξέρουν η Kristin Hersh δεν έκανε ιδιαιτερη καριέρα βέβαια...Όσον αφορά τα αρπίσματα που λες,προσπαθώ να μάθω να το παίζω στη κιθάρα αλλά δεν είναι εύκολο παρότι ίσως να φαντάζει απλό.